Opći uvjeti poslovanja i zakonske odredbe

Neovlaštena uporaba ili umnožavanje intelektualnog vlasništva na internet stranici MAVI cosmetics d.o.o.: https://mavimedical.hr/ predstavlja povredu prava, a pravo na raspolaganje, uporabu i stjecanje koristi od takvog vlasništva štiti se sredstvima i institucijama pravnog sustava. Uporaba sadržaja s internet stranice  https://mavimedical.hr/   u bilo kakve svrhe moguća je isključivo uz odobrenje vlasnika sadržaja – MAVI cosmetics d.o.o., a koje odobrenje se može zatražiti putem e-mail adrese: info@mavi-cosmetics.com. Ukoliko prethodno navedeno bude učinjeno bez pristanka MAVI cosmetics d.o.o., isti će biti prisiljen poduzeti sve potrebne pravne korake.


OSNOVNI PODACI O TVRTCI:

MAVI cosmetics d.o.o.
Borongajska cesta 81C, 10000 Zagreb
OIB: 22878750193
MBS: 081244725
EUID: HRSR.081244725
Registrana pri Trgovačkom sudu u Zagrebu, poslovni broj: Tt-22/35448-2
Članovi društva: Viktor Marčetić i Marsell Mathero Khouri
Iznos temeljnog kapitala društva: 20.000,00 kn, uplaćen u cijelosti
Račun otvoren kod Erste&Steiermärkische Bank d.d., IBAN: HR7924020061101111566
E-mail: info@mavi-cosmetics.com


NARUDŽBA i DOSTAVA

Kako bi obavili kupnju preko  https://mavimedical.hr/  potrebno je putem obrasca upisati e-mail adresu, ime i prezime, adresu, grad, poštanski broj i kontakt broj. Informacije je moguće spremiti za sljedeći put. Sve dobivene informacije koriste se isključivo u svrhe dostave naručenih proizvoda. Prije svega navedenog željeni proizvod potrebno je dodati u košaricu: „Dodaj u košaricu“ ili odmah prijeći na kupnju: „Kupi odmah“. Prilikom odabira proizvoda moguće je odmah unijeti podatak o količini, a ovisno o količini odobravaju se i posebni popusti za skupinu proizvoda kao posebni uvjeti prodaje temeljem čl.8. Zakona o zaštiti potrošača. Zatim se prelazi na dostavu, a koja iznosi 50,00 eura za dostavu unutar Republike Hrvatske. Internet trgovina otvorena je od 00.00-24.00h, a narudžbe se obrađuju radnim danom do 12.00h kada se iste šalju našim klijentima. Narudžba bi na adresi kupca u pravilu trebala biti između 72-96h računajući od dana zaprimanja iste. Ukoliko neku narudžbu nije moguće dostaviti kupac će biti kontaktiran telefonski ili putem e-mail adrese.

Temeljem čl.60. Zakona o zaštiti potrošača na internet stranicama istaknute su sljedeće obavijesti:

GLAVNA OBILJEŽJA ROBE

MAVI cosmetics d.o.o. obaviještava potrošača o glavnim obilježjima robe koju kupac namjerava kupiti. Proizvodi su prikazani opisno pomoću slika i teksta za svaki proizvod zasebno. Za svaki proizvod i skupine proizvoda istaknuta je maloprodajna cijena.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA I ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

U smislu članka 79. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana. Rok počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Potrošač može svoju izjavu o raskidu poslati trgovcu elektroničkim putem na e-mail adresu info@mavi-cosmetics.com. U prethodno navedenom slučaju trgovac je dužan, bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
Potrošač je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s odredbama ovoga članka.
Sadržaj i oblik obrasca za jednostrani raskid ugovora propisuje pravilnikom ministar nadležan za područje zaštite potrošača.
Osim ako je trgovac ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor. Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora. Povrat novca može se izvršiti
tek nakon što roba bude vraćena ili nakon što je kupac dostavio dokaz da je roba poslana nazad. Temeljem čl 84.st.4. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
Potrošač se ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora, u slučajevima u kojima je temeljem čl.86. Zakona o zaštiti potrošača to pravo isključeno odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora.
Trgovac odgovara za materijalne nedostatke sukladno čl.400. i 401. Zakona o obveznim odnosima. U smislu čl.400. Zakona o obveznim odnosima

Materijalni nedostatak postoji:

1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3. predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u
vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
4. ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari u skladu sa sljedeće navedenim zakonskim
odredbama:

Trgovac sukladno čl.400.st.1. i 2. Zakona o obveznim odnosima odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato, a odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica
uzroka koji je postojao prije toga. Temeljem čl.47.st.5. Zakona o zaštiti potrošača ako se materijalni nedostatak pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu
vještačenja.


ALTERNATIVNO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Mehanizmi izvansudskog rješavanja sporova u slučaju da se radi o potrošačkoj pritužbi na trgovca sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, pritužbu možete podnijeti jednom od šest notificiranih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova:

1. Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
2. Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje, Zagreb, Martićeva 71/I;
3. Profi Test d.o.o., Centar za mirenje „Medijator“, Bjelovar, Petra Hektorovića 2;
4. Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za medijaciju, Zagreb, Kneza Mislava 12;
5. Sud časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II;
6. Centar za mirenje Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II

Pred centrima za mirenje postupak se provodi na dobrovoljnoj osnovi uz pomoć neovisnog stručnjaka. Potrošač i trgovac mogu postići sporazumno rješenje vezano uz njihov spor. Sudovi časti nadležni su za rješavanje sporova između potrošača i trgovca koji nastaju iz povreda trgovačkih i poslovnih običaja u obavljanju djelatnosti trgovca. Za razliku od postupka pred centrima za mirenje, koji je dobrovoljan, postupak pred sudovima časti obvezuje trgovce, a ukoliko se utvrdi povreda dobrih poslovnih običaja od strane pojedinog trgovca, mogu im se izreći i propisane sankcije. Osim toga, potrebno je naglasiti da se i pred sudovima časti u prethodnom postupku mirenja može postići nagodba, kao što je slučaj i kod centara za mirenje. Svako tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova ima svoja pravila postupanja, cijene i specifične nadležnosti za pojedini potrošački sektor ili više njih, stoga provjerite može li određeno tijelo preuzeti vašu pritužbu na njihovim internetskim stranicama.

Shopping Cart
Scroll to Top